aangekomen in CHINA!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu aangekomen in CHINA!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu

aangekomen in CHINA!!!!!

Door: madelief

Blijf op de hoogte en volg madelief,arno en mandy

24 April 2016 | China, Peking

hoi net aan gekomen in China na een vlucht van 7uur van Düsseldorf naar abu Dhabi het was heeeeeeeeeeel lang maar dat hebben we er voor over maar veder met het verhaal we hadden een tussen stop van ongeveer 1uur het was best kort. na de tussen stop moesten we het andere vliegtuig in dat was EY888. daar hadden we precies de zelfde plekken 35G 35K 35F ik zat natuurlijk bij het raam na het opstijgen kregen we een avondmaal daar kon je kiezen uit vlees, vis en macaroni. ik had macaroni en mama had de vis genomen en papa de vlees. na het eten gingen we het hele vliegtuig slapen want door de tijd verschil konden we maar 7uur slapen. toe we wakker waren we er al toen we aan kwamen moesten we naar een bordje zoeken van pangea travel met daar onder VINK. papa had hem al snel gezien dat was super fijn. nu weten we ook wanner we naar de muur gaan. we gaan dinsdag

• 24 April 2016 - 09:02

Eline Van Zee:

Hoi lieverds! Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Wat een mooi verslag van jou, Madelief! Ik wens jullie een hele fijne vakantie!! En wat bijzonder, hè, Madelief, dat jullie nu in je geboorteland zijn!! Geniet ervan van deze bijzondere reis! Veel liefs van Eline, Lancine en Yu Ting. Dikke kussssssssssss!

• 24 April 2016 - 12:25

Madelief,arno En Mandy Vink:

Hoi hoi madelief leuke reis gehad en leuke foto's. We zijn erg blij voor jullie dat jullie goed aangekomen zijn. Vond je het cadeau leuk?Heeeeel veel kusjes Babet en Noa

• 24 April 2016 - 19:39

WoW wat bijzonder dat jullie zijn aangekomen in het mooie en bijzondere China. Geniet met elkaar van deze bijzondere reis. Heel fijn dat we het een beetje mee mogen beleven op deze manier. Wat een belevenis Madelief. Geniet van jouw land!! En we horen graag straks nog meer verhalen tijdens het chinaweekend. Enjoy!! Liefs Nikaj, Carmen, Jin en Khuna. X