verboden stad - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu verboden stad - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu

verboden stad

Door: madelief<3

Blijf op de hoogte en volg madelief,arno en mandy

26 April 2016 | China, Peking

we waren naar het verboden stad geweest het was even zoeken voordat we de hoofdingang vonden maar uiteindelijk hebben we het na 20 min gewonden. we moesten 120 yuan betalen dat is in euro's 16 ik was 20 yuan dat is 2,80 toen we binnen waren. gingen we naar het voor paleis daar kon je niet naar binnen.het was erg mooi, groot en heeeel warm. een echte stad. en het was gebouwd in 1400. dit word ook wel het Winter paleis genoemd. en er waren mensen die met ons op de foto wilden. toen we klaar waren gingen we wel geloof ik 15 km terug lopen. toen we er waren zijn we naar de starbucks geweest. daar was het super lekker. daarna gingen we naar de silk market geweest maar dat viel heel erg tegen : ( daarna hebben we lekker gegeten dat was super lekker: )

dikke kus uit China van de fam. vink
<3<3