China Reis - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu China Reis - Reisverslag uit Peking, China van madelief,arno en mandy Vink - WaarBenJij.nu

Door: Mandy Vink

Blijf op de hoogte en volg madelief,arno en mandy

29 April 2016 | China, Peking

Na afscheid genomen van Beijing op weg naar Xian.
Wat hebben we genoten van Beijing het was prachtig en indrukwekkend.
Op weg naar het treinstation van Beijing het schijnt het grootste treinstation van Azie te zijn.
De rijen mensen voor een trein zijn onvoorstelbaar zo veel mensen bij elkaar die allemaal naar Xian gaan.
De high speed trein rijdt gemiddeld 300 km per uur gaat echt super snel.
Na ruim vijf uur kwamen we aan in Xian onderweg een afwisselend landschap gezien met veel groen en bergen.
De gids stond weer te wachten en bracht ons naar de taxi toch wel lekker makkelijk je hebt tenslotte vakantie.
Het hotel Grand Noble is groot en luxe weer helemaal prima.
Onze gids is erg enthousiast en trakteerde ons in de taxi op liedjes en spoedcursus Chinees.
Weer heerlijk gegeten in Canton Palace een balzaal niet echt sfeervol maar heerlijk gegeten.
Madelief werd verliefd aangekeken door een schattig chinees jongetje van drie jaar zo leuk om te zien.
Morgenochtend acht uur op naar Terracotta Leger.

• 01 Mei 2016 - 09:54

Madelief,arno En Mandy Vink:

Terracottaleger schijnt indrukweekend te zijn!
    Mooi verslag weer. Geniet! X
    Marieke en Babet

• 06 Mei 2016 - 08:17

Madelief,arno En Mandy Vink:

Wat een prachtig avontuur. Leuk om te lezen. Ik hoop dat er snel weer iets op staat van jullie mooie reis.
    Nog heel veel plezier en we hopen jullie snel weer te zien.
    Groeten, Lieke

Tags: Xian, Dag 7